وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

یک افسر جوان جنگ نرم

لوگوی ما


 

 

تبليغات


دانلود فایل پی دی اف متن


بسم الله...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
در راستای منویات مقام معظم رهبری که و انقلاب اسلامی با استفاده از و می باشد، تیم عملیاتی از مدت ها پیش به همت کاربران و اعضای فرهیخته شبکه اجتماعی افسران جوان جنگ نرم، اقدام به انتشار برنامه های مختلف رادیویی نموده است که مورد استقبال کاربران این شبکه و سایر پایگاه های مجازی ارزشی و انقلابی در فضای مجازی قرار گرفته است.
اکنون و در این برهه زمانی اعضای تیم عملیاتی تصمیم به گسترش فعالیت های رادیویی در فضای مجازی گرفتند که یکی از ملزومات گسترش فعالیت ها، وجود یک تیم کامل از می باشد.
بنابراین از تمامی دوستان، کاربران و حتی افرادی که از فضای افسران این لینک را مشاهده می کنند، دعوت می نماییم تا با ضبط یکی از متون انتخاب شده و ارسال آن به ایمیل رادیو افسران در فرآیند تکمیل تیم گویندگان رادیو افسران شرکت نموده و یاری رسان این گروه ارزشی در تولید و نشر نمایش های صوتی، پادکست ها و سایر تولیدات رادیویی باشند.
شما می توانید یکی از متون موجود در فایل پیوست شده ذیل را ضبط نموده و برای ما ارسال نمائید. ضمنا در ضبط صدا از هیچ گونه موسیقی زمینه یا افکت های مختلف صوتی (اکو و ...) استفاده ننمائید.
لازم به ذکر است که تیم عملیاتی رادیو افسران در سایر فعالیت های خود نیز نیازمند حضور پرمهر کاربران ارزشی و مشتاق فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی در قالب ، , ، ، و ... می باشد.
منتظر حضور شما هستیم ...
آدرس ایمیل رادیو افسران : radioafsaran@gmail.com
آدرس گروه عملیاتی رادیو افسران : http://www.afsaran.ir/group/659 
سامانه پیامک : 5000297677
  • گمنام61

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی