وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

یک افسر جوان جنگ نرم

لوگوی ما


 

 

تبليغات

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

باید همیشه رفت سر اصل مطلب حتی گاهی درخواستگاری هم نمیرن سر اصل مطلب و این فقط یک اصطلاح است و کسی به مفهوم آن فکر نمی کند بعد از ازدواج هم اصل مطلب گم می شود اصلا فراموش می شود. حال اصل چیست؟...

اصل مطلب زندگی کردنه نه زنده بودن در کنار هم.

اما ما اغلب صحبتهایمان در خواستگاری و برای آشنا شدن پیرامون زنده بودن...شغل...تحصیلات...سن .. زیبایی... پول...خونه... ماشین.....خودمان را هم توجیح می کنیم که اینها را می پرسیم که طرف مقابل داشته باشد برای اینکه می خواهیم یه عمر زندگی کنیم اما غافل از اینکه برای زندگی کردن به اینها نیازی نیست نه اینکه اصلا نباید باشد نه...بلکه اساس زندگی چیز دیگری ست می دانی چه کسانی واقعا زندگی کرده اند...زندگی بعضی از شهدا واقعا زندگی ست...کتاب های اینک شوکران را بخوانید آنوقت زندگی کردن را یاد می گیرید...اینهایی که ما فکر می کنیم زندگی ست فقط زنده بودن است مثلا یک خانواده ای را می بینیم که خیلی پولدارند و خونه و ماشین گرانقیمتی دارند اونوقت ما می گوییم خوش به حالشان عجب زندگی دارند در صورتی که آنها اصلا زندگی ندارند و زندگی نمی کنند بلکه فقط زنده اند و فرقشان با ما اینست که راحت تر زنده اند نه اینکه راحتر زندگی می کنند.


  • گمنام61


دانلود تقویم اذان گو باد صبا 5 برای سال 93


امروز برای شما کاربران عزیز وبلاگ قلم عشق ، تقویم اذان گو باد صبا 5.3 سال ۹۳ این برنامه توسط موسسه موج همراه نور تهیه شده است. جهت دانلود این برنامه ی جالب از وبلاگ قلم عشق به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


  • گمنام61

 

 

daryaft
 
جمعه ۱۷ مرداد روز خبرنگار
  • گمنام61