وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

یک افسر جوان جنگ نرم

لوگوی ما


 

 

تبليغات

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است






عید ولادت امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع) بر شما شیعیان مبارک.

 

  • گمنام61

یلدا بهرامی در دل‌نوشته‌ای به امام رضا (ع) می‌نویسد:
مولای من! تو را امام غریب می‌نامند، می‌دانم بد میزبانی بودند و در مهمان‌نوازی وفا نکردند. 


  • گمنام61


رادیو افسران تقدیم می کند :


بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ...

الحمدالله رسید به ایستگاه سیزدهم و یه برنامه دیگه از مجموعه برنامه های رادیو افسران طبق قبلی یعنی یکشنبه هر دو هفته متشر شد!
محوریت این برنامه رو هم موضوع ولایت قرار دادیم و امیدواریم که مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

  • گمنام61


امروز برای شما کاربران عزیز وبلاگ قلم عشق ، لایو والپیپر زیبای حضرت امام رضا علیه السلام رو آماده کردم. این برنامه توسط انجمن گفتگوی دینی یعنی اسک دین تهیه شده است. از امکانات این لایو والپیپر زیبا می توان به تغییر تصویر در شب و روز ، حرکت قاصدک ها روی صفحه ، بارش شهاب در اوقات شب ، حرکت کبوتر با لمس بر روی صفحه نمایش ، متحرک بودن احادیث و ... اشاره کرد. جهت دانلود این برنامه ی جالب از وبلاگ قلم عشق به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


  • گمنام61



دلنوشته 


درد دل با کربلا


 قدم آرام آرام بر می دارم، نفس آرام می کشم سعی می کنم کسی صدای تپش قلبم را نشنود. دست و پایم می لرزد نمی دانم  با کربلا این زمین پر شور و نوا چه بگویم با زمینی که سالهاست از خون اربابم رنگین با بویش اجین و یاد دار همه وقایع عاشورا 61 هجری است.


  • گمنام61

                             افسران - برنامه دوازدهم رادیو افسران ، با موضوع ازدواج آسان و هدفمند


رادیو افسران تقدیم می کند :

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق (علیه السلام) :
هر که از ترس تهیدستی ازدواج نکند ، به خدای متعال گمان بد برده است . خدای متعال می فرماید : « اگر تهیدست باشد خداوند از فضل خود توانگرشان می سازد » .
(نور الثقلین . ج3 . ص597)

برنامه دوازدهم رادیو افسران هم با تلاش های شبانه روزی اعضای تیم رادیو افسران آماده شد و امروز طبق وعده(یکشنبه هر دوهفته)منتشر شد...


  • گمنام61


شبکه اجتماعی افسران یکی از چندین شبکه اجتماعی فارسی زبانان و در واقع از بهترین آن هاست. در ادامه جهات آشنایی با خط مشی و مسائل مختلف این شبکه اجتماعی به مباحثی که خود سایت این شبکه برای معذفی خود قرار داده بپردازیم.

افسران چیست؟

با توجه به تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به مقابله با جنگ نرم دشمن و توصیه ایشان مبنی بر اینکه «خودتان در مجامع فکری‌تان به دنبال راهکار باشید»، تصمیم گرفتیم تا شبکه افسران را به منظور اهداف زیر راه‌اندازی کنیم: - ایجاد بستر برای هم‌فکری و بیان دیدگاه‌ها - شبکه توزیع برای بیشتر دیده شدن محتواهای تولیدشده - انتشار سریع محتوا، ایده یا اطلاع - بسترسازی برای آزمون ایده‌های نو قبل از اجرا - توانمندسازی افسران جوان در مقابله با جنگ نرم دشمن

 

  • گمنام61

radioafsaran-program11

رادیو افسران تقدیم می کند :
کلنا عباسک یا زینب (س).../
بسم رب الشهداء و الصدیقین...
ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مفتخریم بار دیگر با یک برنامه از سری برنامه های رادیو افسران در خدمت شما هستیم.
با توجه به تقارن تاریخ انتشار برنامه یازدهم با هفته دفاع مقدس، موضوع این برنامه "دفاع مقدس" تعیین شد و برنامه ها و علی الخصوص نمایش ابتدایی برنامه یازدهم با همین موضوع انجام گرفت.
در نمایش ابتدایی برنامه یازدهم سعی شده در حد توان به موضوع دفاع پرداخته شود و مطمئنا باتوجه به کمبود زمان ، امکانات و ... کار دارای ضعف های فراوانی می باشد که سعیمان در گروه تیم عملیاتی رادیوافسران ( www.afsaran.ir/group  ) بر این بود که کمبودها و ضعف های برنامه رو برطرف کنیم اما اگر کم و کاستی دیدید به بزرگواری خودتان ما را ببخشید و با نقطه نظرات سازنده خود به بهبود کیفیت برنامه های بعدی کمک کنید.

نکته مهم : نظر یادتون نره ، حتما نظراتتون مورد استفاده ما قرار میگیره...

برنامه رو از اینجا دانلود کنید .

لینک برنامه :http://www.afsaran.ir/link/369119
  • گمنام61