وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

یک افسر جوان جنگ نرم

لوگوی ما


 

 

تبليغات

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است


وضعیت ناراحت‌کننده‌ای که در جریان فیلترینگ می‌بینیم دیگر صدای خبرنگاران و نخبگان ارزشی و کاربران خانگیِ حامیِ نظام که با جان و دل، خود را افسرجنگ نرم می‌دانند هم درآورده ‌است اما با تمام این نارضایتی‌ها و در میان تیترهای مختلف سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های داخلی، خبری مهم در مورد نابسامانی‌های اخیر که حاوی توضیحی هرچند اجمالی ولی موثق و قطعی از آنچه دقیقا قرار است اتفاق بیفتد و نشان از احترام‌گذاشتن به حقوق کاربران، چه حقیقی و حقوقی باشد به چشم نمی‌خورد.



بی باک
، رفتارهای سلبی از جمله سانسور و فیلترینگ بعنوان یک اصل لازم و اجتناب ناپذیر برای کنترل و حفظ فرهنگ و امنیت کشورها، همیشه با افراط و تفریط های روبرو بوده است و به تبع آن مخالفان و موافقانش نیز بسیار می باشند و هر کدام برای خود دلیلی ارائه می دهند.

مسئولین رفتارهای سلبی در جوامع بشری برای خود دلایلی دارند که اگر مصلحت را کنار بزنند و همه آن موارد را شفاف برای ملتهایشان بگویند، شاید بسیاری از مخالفان سانسور و فیلتریگ به جمع آنان بپیوندند و در مقابل مخالفان این امر نیز برای خود ادله ای دارند. نکته قابل توجه در این میان اینکه عموم موافقان و مخالفان به اصل رفتارهای سلبی اعتقاد داشته و آنرا را همچون همه قوانین سلبی در جوامع حقیقی و مجازی همچون در رانندگی و ... لازم و ضروری و به نفع امنیت و ارامش مردم و جوامع می دانند اما زمانی که وارد مصادیق و نحوه اجرای قوانین می شویم، اختلافات سر باز می کند و هر کدام حرف خودشان را می زنند و در برخی موارد افراط و تفریط های هم صورت می گیرد.

  • گمنام61



اعظم صوفیانی

وقتی می­خواهیم نقش و تأثیر شبکه ­های اجتماعی را در موضوعی مانند انتخابات بسنجیم، لازم است که تفاوت کاربران از نظر ماهیت و نوع استفاده ­ای آن‌ها از این شبکه ­ها را نیز مد نظر قرار دهیم. این تفاوت نشان می­دهد که درباره‌ی تأثیر فضای مجازی اجتماعی، بیشتر می­توان پیش‌بینی ­هایی ارائه داد تا اینکه با قطعیت از آن سخن گفت.

تفاوت کاربران شبکه­ های اجتماعی
 
وقتی می­خواهیم وضعیت شبکه­ های اجتماعی مجازی در دوران انتخابات را بررسی کنیم، باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که کاربران شبکه ­های اجتماعی متفاوت هستند. آن­ها از قابلیت­ها و امکانات متنوع شبکه ­های اجتماعی به یک میزان و در یک سطح استفاده نمی­کنند. برخی کاربران اینترنتی در چند شبکه‌ی اجتماعی عضو هستند، روزانه به این سایت­ها سر می­زنند و اکثر امکانات آن­ها را به کار می­گیرند و برخی دیگر ممکن است تنها در یک سایت عضو باشند و هرازچندگاهی تنها به صفحه‌ی شخصی خودشان مراجعه کنند. بین این دو گروه نیز کاربران اینترنتی بر حسب میزان و نوع استفاده ­شان از شبکه­ های اجتماعی، در طیف وسیعی قرار می­گیرند.

  • گمنام61


بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

غم دوری کربلا را با دیگر عاشقان کربلای ارباب ، شریک شوید و بگویید

آنچه در قلبتان میگذرد...

بازنشر در افسران

  • گمنام61


جنایتی که امروز فرزندان ابوسفیان در فضای مجازی رقم میزنند به مثابه یک هلوکاست واقعیست، هلوکاستی که

آتشش دامن فرزندان روح ا... را نشانه رفته است، هیچ جای انکار نیست که تمام معاندین و تمام دشمنانی که

امام آن ها را شیطان بزرگ می خواند، امروز زیر یک پرچم و با وحدت کلمه یک شعار را فریاد میزنند، اُعْلُ هُبَل اُعْلُ

هُبَل، به گمانم این همان دهکده جهانیست که آوینی می گفت قداره کش ها و زنگوله بدست ها بر آن حکومت

خواهند کرد.

  • گمنام61