وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

یک افسر جوان جنگ نرم

لوگوی ما


 

 

تبليغات

ramadan (1)- ترجمه انگلیسی

ترجمه ترانه ای انگلیسی درباره ی ماه رمضان

بد نیست به عنوان زنگ تفریح و بعد از چند جلسه یادگیری گرامر زبان انگلیسی قدری موسیقی گوش کنیم.

این ترانه انگلیسی به وسیله خواننده سوئدی  لبنانی الاصل  “ماهر زین” اجرا شده است  است. وی این ترانه را درباره ماه مبارک رمضان خوانده است. متن و ترجمه ترانه را برای شما نوجوانان عزیز گذاشته ایم تا در کنار لذت گوش دادن آن بتوانید با ترانه زمزمه کنید.images (1) ترجمه زبان

You lift me up high You spread my wings And fly me to the sky I feel so alive

تو مرا به اوج می بری

تو بال هایم را می گشایی

و من در آسمان پرواز می کنم

و من سرشار از زندگی می شوم. It’s like my soul thrives in your light But how I wish you’d be Here with me all year around Ramadan Ramadan, Ramadanuyahabib

مثل این است که روحم در نور تو در می آمیزد

اما ای کاش تمام روزهای سال چنین بود

رمضان ، رمضان

رمضان ، رمضان

(Ramadan, Ramadan,Ramadan O beloved) Ramadan Ramadan Laytakadawmanqareeb

(رمضان ، رمضان ، رمضان ای محبوب من)

رمضان ، رمضان

(Ramadan, Ramadan, How I wish you were always near)Love is everywhere So much peace fills up the air Ramadan month of the Quran I feel it inside of me, strengthening my Iman

(رمضان ، رمضان ، کاش همیشه نزدیک بودی) وقتی تو هستی عشق همه جا است

صلح و آرامش همه جا را پر می کند

رمضان ماه قرآن است

ایمانم تقویت می شود ، این را در درونم احساس می کنم

But how I wish you’d be Here with me all year aroundI just love the way you make me feel Every time you come around you breathe life into my soul

اما ای کاش تمام روزهای سال با من بودی

عاشق احساسی هستم که تو به من هدیه می دهی

هر وقت می آیی روحی تازه به زندگی ام می بخشی

And I promise that I’ll try throughout the year To keep your spirit alive In my heart it never dies Oh Ramadan!

و من قول می دهم که

روح تو را برای بقیه سال زنده نگه دارم

آه ای رمضان

هرگز در قلبم نمی میری  

ترجمه زبان

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

  • گمنام61

نظرات  (۴)

سلام من شما را لینک کردم ان شاءالله شما نیز این کار را بکنید
  • خادم الشهدا(میشداغ)
  • سلام

    وب فرهنگی خوبی دارید

    خدا قوت...


    موفق باشید

    یا علـــــــــــــی

    سلام
    ..وبلاگتون عالیه...
    اگه خواستید تبادل لینک کنیم.....منتظرم.....سر بزنید..
    یا علی مدد
  • افشین پارسائیان
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی