وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

یک افسر جوان جنگ نرم

لوگوی ما


 

 

تبليغات



بسم الله الرحمن الرحیم

رسانه ابزاری ،ابزار رسانه ای

در این شماره قصد داریم درباره رسانه های جهانی صحبت کنیم.

 امام خامنه ای در باره اهمیت می فرمایند :امروز مهمترین ابزار جنگ بین قدرتها در دنیا رسانه است و امروز حتى قدرتهاى بزرگ هم با رسانه‌ها دارند کار مى‌کنند. امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیونها و هنرها و این شبکه‌هاى عظیم اطلاع‌رسانىِ اینترنتى و ... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است».

هر ابزاری که برای انتقال پیام مورد استفاده قرار می گیرد جزء طبقه بندی گسترده رسانه محسوب می شود معنای رسانه هم که کاملا مشخص است به مفهوم رسانندگی گه بیشتر برای رساندن پیامی مورد استفاده قرار می گیرد

امروزه این رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی به  ضروریات زندگی تبدیل شده اند وهمه افراد یک جامعه به نحوی با رسانه های جهانی در ارتباطند از روزنامه ، رادیو، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای و، شبکه مجازی و اینترنت و... هرکس به فراخور نیاز و یا سبک زندگی اش  با این شبکه ها ارتباط برقرار می کند.

امروزه این رسانه ها به ابزار قدرتمندی برای رسیدن صاحبان آنها به اهدافشان تبدیل شده اند . و این موضوع به این دلیل است که رسانه ها دارای قدرت تاثیرگذاری فوق العاده  بر افکار عمومی و تسخیر ذهنها و دلهای مردم جامعه جهانی هستند البته این موضوع نیز قابل درک است قدرت تاثیرگذاری رسانه های و برنامه های  مختلف؛ متفاوت است .

رسانه ها این قدرت را از زمانی به دست آوردند رویکرد استراتژیست ها و سردمداران غرب از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرد و رسانه را به عنوان ابزار دارای تاثیر فوق العاده برای نیل به اهداف نه چندان انسان دوستانه شان در دست گرفتند. و با صرف هزینه های بالا ، رسانه هایی چون خبرگزاری ها شبکه های تلویزیونی نمایش فیلم و....  را راه اندازی کردند که به تولید و توزیع آثار جذاب و گیرا در همه زمینه هایی که مورد پسند جامعه هدف می پرداخت . البته این هزینه بسیار کمتر از هزینه هایی که دولتها صرف جنگ سخت می کردند.

اکنون به بررسی بعضی گردانندگان این رسانه ها می پردازیم:

از مهمترین بنگاه های خبری جهان می توان از آسوشیتدپرس ، یونایتدپرس ، فرانس پرس و رویترز نام برد که همه توسط یهودیان صهیونیست اداره می شونداین شبکه ها در 55 هزار دفتر در سراسر دنیا مستقر شده اند و حدود 85 تا 95 درصد اخبار دنیا را تولید می کنند. پس انتشار مواردی با چنین برد گسترده ای چنانچه خارج از تمایل صاحبان این رسانه ها باشد تقریبا غیرممکن است.

شبکه ها و روزنامه های آمریکایی چون : NBC ، ABC ،CBS ، نیویورک تایمز، واشنگتن پست و وال استریت ژورنال نیز توسط یهودی ها اداره می شوند.

شبکه های کاملا دولتی چون BBC  VOA  فاکس نیوز و فرانس 24 اغلب توسط چهره های یهودیکه حامی منافع صهیونیستها هستند اداره می شوند

اکنون ببینیم که برای ما چه خوابی دیده اند:

به گزارش کمیته خطر جاری اشاره می کنم که مارک پالمر استراتزیست آمریکایی در آن گفت "تنها راه مبارزه با ایران جنگ نرم است" و البته رسانه که یکی از ابزارآلات کاربردی جنگ نرم است. یکی دیگر از جملات این گزارش این است که باید شبکه های رادیویی و تلویویزونی برای ایران تدارک دید و پیام های خود را با آخرین تکنولوژی برای مردم ایران بفرستیم.

شاید مضحک به نظر برسد انگلستان که برای پخش شبکه BBC از مردم کشورش پول دریافت می کند آن را رایگان در اختیار ما قرار می دهد و حتی پیشرفته تر از آن برای ما شبکه فارسی راه می اندازد ویا "رابرت مرداک " یهودی صهیونیست از سر خیرخواهی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت ایرانیان ، هزینه های بسیار صرفه می کند و شبکه فارسی زبان فارسی وان را راه اندازی می کنند و چندین نمونه دیگر که مسلما از سر دوستی و خیرخواهی نبوده و اهداف از پیش تعیین شده ای را شامل می شود.

جالب است بدانید ما که از نظر سیاسی و اقتصادی در تحریم های شدید غرب به سر می بریم هیچگونه تحریمی در زمینه های رسانه ای نداریم و به راحتی و رایگان از تولیدات یهودیان استفاده می کنیم .

همه اینها وقتی روشن می شود که بدانیم یهودی ها قومی به شدت نژادگرا هستند و خودشان را نژاد برتر می دانند و غیر یهودی ها را در خدمت یهود می پندارند.


منبع:http://afsaran157.blogfa.com/post/89
  • گمنام61

نظرات  (۳)

ــــقَــــلَــــمـــــــــــــــــــ
سلام
کلنا عباسک یا زینب
تصاویر خام و مطالبی در موvد شهید مدافع حرم سردار شهید محمود رضا بیضایی
ضمنا خوشحال میشم اگه افتخار تبادل لینک بدین
با تشکر یا علی
  • رهرو زینبی
  • سلام علیکم
    خدا قوت بنده افسربانو zarfiate92رهرو زینبی هستم زحمتی داشتم
    بخش مهمی از جنگ روانی ونرم تحریف و سانسور خبری است هم اکنون علاوه بر کشتار مسلمانان در میانمار فلسطین سوریه عراق بحرین مصرو...... به تازگی در دو شهر نبل الزهرا سوریه و در آفریقا شدت گرفته که اکثرخبرگزاری ها از اعلام آن خودداری کردند حتی بیشترخبرگزاری های اصولگرا
    از شما افسرجنگ نرم تقاضا دارم این دوخبر زیر را برای دیگران به اشتراک بگذارید
    http://nedayehastti.mihanblog.com/post/80
    http://nedayehastti.mihanblog.com/post/78
    ما که نمیتوانیم کاری بکنیم شاید کسانی دیدند این خبررا وکاری کردند
    اجرتان با بی بی فاطمه زهرا (س)
    شهادت نصیبتون
    روز وشبتون خدایی
    یاعلی
    لطفا در افسران هم به نمایش بگذارید
    پاسخ:
    سلام تشکر از شما چشم ان شاءالله انجام وظیفه میشه
    با لینک زیر منتظر شما هستم:
    دانلود کتاب مفاتیح الجنان با فرمت ورد
    تشریف بیارید


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی