وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

افسرجوان جنگ نرم

وبلاگ قلم عشق

یک افسر جوان جنگ نرم

لوگوی ما


 

 

تبليغات
 

به نام خدا
خدایا!راضی ام به رضای تو...و رضای تو در رضایت رضا (ع) ست...

آقا نکند از ما راضی نیستی که راضی نمی شوی به زیارتت بیاییم...اما ای امام رئوف من تو را به سریع الرضایی ات میشناسم....ای امام رضا(ع) رضایت نامه سفرم به مشهدت را امضا نمیکنی؟!!خیلی وقت است منتظرم...مگر نگفته ای که اذن دخول حرمت اشک چشم است،من هر روز روزگارم با گریه است مولا اذنم نمی دهی؟! خودت گفتی هرگاه دلی شکست به مشهد بیاورینش دل من شکسته است راهم بده...
دیده ام که چه زیبا می طلبی زائرانت را...دیده ام سختی سفرت را...ولی اصلا سختی نمک زیارت شماست...باید اتوبوس بین راه خراب شود ...باید قطار تاخیر کند...تا قدر زیارتت را بدانیم ...تا خیال نکنیم که اگر طلبیده هم نشویم باز می توانیم به مشهدت بیاییم....آقا تا تو نخواهی مشهدی نمی شویم..!!
حال اگر روزی ما کردی و طلبیده شدیم و آمدیم کنارت و دل فولادمان را کنار پنجره فولادت طلایی کردی نگذار طلایت را ارزان بفروشیم...حال که حاجت روایمان کردی...رهایمان مکن...
ما همچنان محتاج نگاه و حمایت شماییم آقا...
التماس دعا
هدیه به امام رضا(علیه السلام)

نظرات  (۲)

مثل همیشه دلتنگ دیدنت شده ام...

 هروقت دلتنگم میگویم رضا ...

 از بدی من من نیست... از خوبی شماست که پناهی...

 پناه ایرانی ها بودی . اگر نبودی چه میکردیم؟

آقای صبوری که یکی یکی به حرف همه گوش میدهد...

 من هم یکی...

 روزهاست که دلم هوایی شده...

 مرا بطلب:-(

 #دلنوشت

سلام همسنگر خداقوت
دوست داری سامانه پیام کوتاه رایگان داشته باشی ؟
ما برای وبسایت های  ارزشی ثبت نام رایگان قرار دادیم که تعرفه ارسال آن 88 ریال است
(ثبت نام کردید آدرس سایت رو از طریق تیکت برای ما بفرستید)تا تعرفه را کاهش بدم
لطفا هنگام ثبت نام بسته B را انتخاب کنید
sms.jahan-payam.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی